wtorek, 28 października 2014

Kolejna książka Moniki A.Oleksy

Kolejną książkę, którą Wam przedstawię jest również powieść napisana przez Monikę A.Oleksę. Do przeczytania jej skusiła mnie recenzja, która znajduje się na okładce "Ciemnej strony miłości"
 Długo się nie zastanawiałam i poszukałam jej w internecie w formie e-booka, ponieważ do Polski jadę dopiero na święta, a nie mogłam już się doczekać, co tym razem zafundowała nam autorka.
I tym razem był to strzał w 10:) ona także mnie oczarowała...powieść o miłość, która przybiera różne barwy. Jest ona pełna refleksji, wzruszeń i emocji. Autorka przedstawia prawdziwe życie, losy bohaterów mogą opisywać tak naprawdę życie każdego z nas. I to jest najpiękniejsze, że jest ona taka prawdziwa. Będąc przy końcówce książki myślałam już, że skończy się zupełnie inaczej, lecz autorka pozytywnie mnie zaskoczyła. Idealna powieść na tą porę roku.
Pozdrawiam;)

4 komentarze:

  1. Obydwie książki są świetne. Teraz zamierzam przeczytać najnowszą powieść autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja przeczytałam tylko "Samotność ma twoje imię", ale książka bardzo mi się spodobała. Widać, że autorka ma talent. Z chęcią przeczytam także tą ;)

    OdpowiedzUsuń