poniedziałek, 27 października 2014

"Ciemna strona miłości" Monika A. Oleksa

Witajcie!
Pierwsza książkę, którą tutaj przedstawię, jest książką, która mnie bardzo wzruszyła. Do kupna książki zainspirowała mnie krótka notatka na okładce i wiecie co nie żałuję ani trochę;)

 Dawno nie czytało mi się tak dobrze, lekko książki wręcz ją chłonęłam, nie chciałam się oderwać od lektury.

Piękna, poruszająca opowieść o życiu, o różnych kolorach miłości, o zaufaniu, przyjaźni. Historia dotyczy Agnieszki i jego życia, życie sprawia jej ciągłe niespodzianki i to nie koniecznie te przyjemne... czytając tą książkę nie raz zawieszałam się i zastanawiałam nad życiem, często myślałam o bliskich, szczególnie o Mamie, ale także o tym jak życie bywa kruche... Jest to pierwsza książka, która tak mnie poruszyła wewnętrznie. Tej książki się nie czyta, ją się pochłania, nawet nie zauważałam kiedy kolejne strony, rozdziały przechodziły przez moje dłonie. Jedynym minusem jak dla mnie, to jest to, że była za krótka... byłam wręcz zasmucona gdy ja skończyłam czytać:( ale na pewno wrócę do niej jeszcze kiedyś.Polecam ją z czystym sercem, jest ona odpowiednia wiekowa dla każdej czytelniczki.
Bardzo się cieszę, że mamy takich pisarzy w naszej Ojczyźnie jak Pani Monika A. Oleksa, uważam że ma niezwykły dar pisania i na pewno nie raz sięgnę po jej książkę.
Pozdrawiam;)

2 komentarze:

  1. Czytałam. To wspaniała powieść. Polecam Ci również tej autorki "Miłość w kasztanie zaklętą" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałam i ją,tylko wpisu jeszcze nie zrobiłam(na dzisiaj go planuje:) dziękuję za polecenie;)

      Usuń